Winkelmandje Winkelwagentje
Geen producten
Bekijk inhoudAfrekenen
Groothandel: log-in | aanmelden | Wachtwoord vergeten
Groothandel:
LiveZilla Live Chat Software

Ruil info

Is het product dat je besteld hebt niet naar wens? Om in aanmerking te komen voor het ruilen van het product danwel een restitutie dien je aan de volgende voorwaarden voldoen:

1. Je dient ons binnen 14 dagen op de hoogte te stellen van je klacht, je verzoek om te ruilen of je verzoek tot restitutie. Dit dien je te doen middels een e-mail aan info@hippehond.nl  Vergeet niet je ordernummer te noemen!
Let op:
Uitverkoop items worden niet geruild! 
Gepersonaliseerde items worden niet geruild!
Seizoensartikelen worden niet geruild! 

2. Het artikel dient binnen 7 dagen na het overleg met Hippehond in het bezit van Hippehond.nl te zijn. Je dient het artikel voldoende gefrankeerd retour te sturen aan Hippehond.nl We raden je hierbij aan om een bewijs van je verzending te bewaren. Hippehond.nl is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending. Verzend nooit het product retour voordat je hierover overleg hebt gehad met Hippehond. We zullen je instructies geven omtrent hoe te handelen m.b.t. het retourneren.

3. Het product dient terug te worden gestuurd in de originele productverpakking, ongebruikt, ongewassen, niet beschadigd en indien van toepassing met aangehechte kaartjes. Daarbij dient er een notitie toegevoegd te worden met het ordernummer en de gewenste ruil! Zorg dat de geadresseerde en de afzender duidelijk en volledig op de envelop staan!

4. In geval je het artikel wilt ruilen voor een ander artikel zullen wij de verzendkosten en de eventuele meerprijs van het artikel in rekening brengen. Dit bedrag dien je vooraf te voldoen op het rekeningnummer van Hippehond.nl.

5. Bij verzoek tot restitutie wordt het aankoopbedrag (minus de door ons gemaakte verzendkosten) binnen 14 dagen retour gestort op je bank of girorekening indien je aan bovenstaande voorwaarden voldoet. Wanneer je een order voor meer dan €75,- geplaatst hebt en daardoor geen verzendkosten hebt gemaakt maar de producten retour stuurt danwel een deel onder de €75,- houdt, zullen de portokosten alsnog verrekend worden op het terug te ontvangen bedrag.

6. Alleen voldoende gefrankeerde zendingen worden aangenomen! Ongeacht de reden van retour zenden. Niet voldoende of geheel niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen en weer retour afzender gezonden! (heb je recht op de portokosten dan worden die per bank door ons vergoed)

7. Producten in de sale kunnen niet geruild worden.

Wanneer je ons niet eerst hebt gemaild en vervolgens de producten geretourneerd hebt binnen de hierboven gestelde termijnen, gelden de producten als door jou zonder enig bezwaar geaccepteerd.

Let op! Pakketten die geretourneerd worden maar niet voldoen aan de volgende eisen voldoen:

  • Voldoende gefrankeerd
  • In de eventuele originele productverpakking
  • Ongebruikt -Niet beschadigd -Met de eventuele aangehechte kaartjes
  • Met duidelijk de afzender en de geadresseerde op de envelop
  • Pakketjes zonder een notitie met het ordernummer en de gewenste ruil
    worden gezien als een gift aan STICHTING HULPHOND.  

Uw mandje(s)..


Diesel



Inhoud shoppingbag
  • Totaal: € 0,-

Log hier in voor uw eigen Hippe- Hond account
Log-in